دختر كوري كه بهد ها بينا شد زندگيش تغيير كرد....


..زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست


یه دختر كوری تو این دنیای نامرد زندگی

 

میكرد .این دختره یه دوست پسری داشت

 

كه عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت

 

اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه

 

با اون می موندم یه روز یكی پیدا شد كه به

 

اون دختر چشماشو بده. وقتی كه دختره بینا

 

شد دید كه دوست پسرش كوره. بهش گفت

 

من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی

 

رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب

 

چشمای من باش


 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت13:13---28 بهمن 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارید اگر میخوای به وبلاگ من هم سر بزن.

سید محمد
ساعت15:02---23 بهمن 1391
سلام عزیزم خوب یوبلاگ قشنگی داری اگه مایلی یه سر به من بزن و برام نظر بزار و لینکم کن تا با هم کار کنیم مرسی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 22 / 11 / 1391 13:17 |- alianiz -|

ϰ-†нêmê§